wtorek, 26 listopada 2013

Miód na misiowe serce :)

Pozwalam sobie zacytować radość zwyciężczyń wczorajszego konkursu z blogiem Moje dzieci kreatywnie, bo miś Makary rozpływa się z zachwytu i już pakuje książeczki - radość jest zaraźliwa :)

"Ślicznie dziękuję za nagrodę - jestem taka szczęśliwa, a moje 2 skarbki (4-letni Sebastian i 2-letnia Julka) będą zachwyceni, bo uwielbiają książki - diękuję i gratuluję pozostałym Paniom :)"

"Bardzo dziękuję za nagrodę! I ja i mój synek Jaś, który był tak pobudzony z powodu wygranej i słów do niego przez autorkę skierowanych, że nie mógł zasnąć do 23:30! I wiercił się w łóżku i mamrotał, bo wyobrażał sobie jaki jest ten Makary. Niecierpliwie czekamy by go poznać - Jaś, jego młodsza siostra Marysia i ja. A dla Jasia będzie to wspaniały prezent na 5 urodziny. :)"

No i czyż nie warto pisać dla dzieci? Założę się, że z literackiego Nobla nie byłoby takiej frajdy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podzielcie się z nami swoimi komentarzami. Dziękujemy za każdą opinię.