czwartek, 28 listopada 2013

Piosenka dla tak pięknie śpiewających :)

Miś Makary pozdrawia raz jeszcze zerówkowiczów i pierwszaki ze Szkoły Podstawowej nr 35 w Gdańsku, które tak dzielnie słuchały (wraz ze swoimi misiami :) ), zadawały pytania i śpiewały z pokazywaniem!

Pytania były naprawdę profesjonalne (np. ile czasu zajmuje pisanie opowiadania, skąd pomysł) - dziękuję :)

Specjalnie dla was tekst piosenki poniżej. Pamiętajcie, że posłuchać jej i pośpiewać w domu możecie z tym linkiem: www.film.media.pl/makary (drugi player od góry) lub po prostu kliknijcie na link w prawym górnym rogu:

Jedni mają klocki lego,
Inni wyścigówki.
Jedni bawią się z kolegą,
Inni tropią mrówki.
Jedni bawią się autkami,
Inni się wspinają.
Jedni rysują kredkami,
Inni misie mają.

    A ja właśnie misia mam.
    Jest niezwykły, mówię wam.
    To są chyba jakieś czary,
    Bo na imię ma… Bo na imię ma…
    Bo na imię ma Makary.

Jedni pędzelkiem malują,
Inni ciągle tańczą.
Jedni z pieskiem spacerują,
Inni lalki niańczą.
Jedni lubią układanki,
Inni wycinają.
Jedni robią wyklejanki,
Inni misie mają.

    A ja właśnie misia mam.
    Jest niezwykły, mówię wam.
    To są chyba jakieś czary,
    Bo na imię ma… Bo na imię ma…
    Bo na imię ma Makary.



4 komentarze:

  1. witam
    czy w grudniu będzie można gdzieś w Gdańsku spotkać Pani i Misia Makarego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie mamy na grudzień planów, ale jeśli tylko coś się zmieni, będę dawać znać niezwłocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    jestem z gdańska, chcialabym kupić książkę, gdzie można w gdańsku ja odebrać bo ominąć przesyłkę?
    najlepiej z autografem dla moich córek :) ... poproszę o namiar lub @

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosimy napisać na mismakary@wp.pl - na pewno uda nam się coś zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń

Podzielcie się z nami swoimi komentarzami. Dziękujemy za każdą opinię.